Назад

Дарья Феклисова

Първите въпроси, които трябва да бъдат зададени на студента са: Какво искате да научите, когато завършите курса по руски език? Какви теми ви интересуват в момента? Учили ли сте руски преди? Къде и как? Къде смятате да използвате руски? Какви трудности срещнахте при използване на руски език по -рано? На кои умения искате да се съсредоточите най -много? Кой е най -добрият начин да запомните информацията? Образователният процес ще се основава на развитието на четири вида речева дейност: слушане, четене, писане, говорене. В класната стая запознавам учениците с културата и видовете изкуство в Русия. Изграждам обучението си на принципа на лингвистичните и регионалните изследвания. Систематично потапям ученика в културата и манталитета на Русия. Ученикът разширява кръгозора си, научава нова култура чрез изкуствата (музика, театър, архитектура и т.н.), получава заряд на самочувствие, повишава интелектуалната активност. Развиваме критично мислене, логика, памет, мислене, въображение. Съставянето на съгласуван текст с помощта на метода на асоциациите ще помогне да се включи въображението, способността да се мисли аналитично и да се измисли ход на събитията. Интерактивни задачи със споделяне на екрана, гледане на късометражни филми. Стремя се да комбинирам правила, таблици, диаграми, игри (включително мобилни), текстове (вестници, проза, поезия) по различни горещи теми в моите класове за изучаване на правописа и синтаксиса на руския език, изслушвайки нуждите на студенти. Един ще намери за полезно да прочете статия за потънал кораб, друг ще се интересува от хумористична история, трети ще бъде ентусиазирано проникнат от мистериите на космоса. Най -важното при избора на текст е да се поддържа баланс между изработването на системата от упражнения, затвърждаването на определени правила и емоционалния интерес на ученика. Учебните помагала се подбират според нивото, заявката и целите, които ученикът преследва, възнамерявайки да научи руски език. Класовете се изграждат в съответствие с държавния образователен стандарт за руски като чужд език. Учебна литература и методи, използвани в класната стая: Е. В. Аркадиева, Г. В. Горбаневская „Когато речниците не помагат“ (работилница по речника на съвременния руски език за чужденци и руски студенти по филология), Н. А. Мец „Трудни аспекти руска граматика за чужденци ", Нахабина" Пътят към Русия ", Брызгунова „Фонетика, интонации“, Санкт Петербург „Живеем и учим в Русия“, „Пет елемента“, А. Б. Ермочинкова „Ръководство за лексиката и говорната практика“, А. А. Акишин „Граматика на чувствата“, „Учим се да преподаваме“ , А. А. Бердичевски "Урок по чужд език без проблеми", Хавронина, Широченская "Руски език в упражнения", А. В. Степанов "Практическа стилистика на руския език".
1 - 4 клас
5 - 7 клас
8 - 12 клас
Години опит: над 10 години
Специфични изпити: Имам опит в подготовката за приемни изпити за руски университети. Дипломата и квалификацията ми позволяват да се подготвя за кандидатстудентски изпити в други страни, ако имам учебна програма
ФГБОУ ВПО "Държавен институт по руски език А.С.Пушкин" "Преподаване на руски език като чужд"
Допълнителни квалификации: Държавен институт по руски език. А. С. Пушкин 2021 г. Методи на преподаване на руски като чужд език, Съвременни подходи за преподаване на руски като чужд език и предмети на руски език в цифровата образователна система 2020, Московски държавен университет „Ломоносов“ 2015 г. Факултет по чужди езици и регионални изследвания, Интерактивни методи на преподаване при преподаване на чужди езици
Ключови думи
Руски език, руски за деца, руски за възрастни, руски за бизнес, руски за туристи

Цена

45 мин. / 20лв.
90 мин. / 35лв.
Няма часове на тази дата